Kako napisati ishode učenja?

ishodi učenja

Pripremili smo i treće brošure projekta STEMp, ovaj put na temu „Kako napisati ishode učenja?“.

Brošure su se pripremile kao potpora za kvalitetniju i uspješniju provedbu Elementa 4: „Usklađivanje studijskog programa za stjecanje kvalifikacije profesor informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike sa standardom kvalifikacije profesor informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike“.

Brošura „Kako napisati ishode učenja?“ ovaj je put namijenjena svim uključenim ciljnim skupinama projekta STEMp. Naime, u sklopu provedbe Elementa 4, na 4 lokacije u Hrvatskoj (u Splitu, Rijeci, Zagrebu i Osijeku) će se održati radionice na kojima će članovi naših radnih skupina prezentirati svojim kolegama razvijeni standard zanimanja i standard kvalifikacije. Također, prezentirat će im i metodologiju pisanja ishoda učenja, a potom će svi nositelji kolegija na partnerskim institucijama opisati svoje kolegije putem ishoda učenja gdje će im pomoći ove brošure. Stoga, ova  brošura za cilj ima olakšati profesorima opisivanje njihovih kolegija sukladno potrebnoj metodologiji. Korak po korak, i visokoobrazovne institucije u Hrvatskoj će uistinu svim budućim generacijama studenata nuditi moderne studijske programe!

ishodi učenja

U konačnici, svi kolegiji opisani putem ishoda učenja objedinit će se u moderni studijski program te će se kreirati jedan od rezultata Elementa 4 – Zahtjeva za usklađivanje studijskih programa. Brošuru „Kako napisati ishode učenja?“ možete preuzeti u digitalnoj verziji klikom na poveznicu.